Založ si blog

Archív: október, 2011

Malá vzbura citov

Si tak nevinná keď slzy roníš.. Si Tak krehká keď v náruči sa mi túliš Si tak jednoduchá,si proste moja ..moja láska.. Si moje všetko a Ja som Tvoj sen,nenaplnená túžba srdca.. Si stvorenie milé vzdialené na nekonečné míle a len sny spájajú nás.. Keď Ty spíš ja som hore a keď spím Ja Ty bdieš , naše sny si preto musíme snívať každý zvlášť..tie slzy sa menia […]

Pokračovanie článku

Nočná slza

V nočných myšlienkach hlas vnútorný sa ti ozýva. Nemôžeš spať aj slzy sa začali prebúdzať.. Dlaň položená vedľa teba prázdne miesto.. postel prázdna.. Si tam sama..opustená.. Samota nočnou morou sa ti stala slza priateľkou večnou.. ..a myšlienky vlastné blúdiace v snoch.. Snívať ešte vieš ..len to smieš a pár spomienok čo v spánku sa ti prelínajú Otázky […]

Pokračovanie článku

Mysleli sme že sme šťastný

Mysleli sme že sme šťastný Mysleli sme že svet je náš Našli sme sa v dave ľudí Našli sme sa na inzerát.. Prechádzky a nekonečné bozky zaľúbení v objatí.. Zrazu bolo všetko krásne konečne to nebol sen… Mysleli sme že sme šťastný Mysleli sme že svet je náš Je to osud a či náhoda alebo môže za to máj mesiac lásky čas.. Milovanie každej noci krásny pocit v […]

Pokračovanie článku

Podoby lásky

Tisíc podôb máš a ja sa v nich strácam. Márne v nich hľadám Tvoju tvár. Si tak zvláštna. Si ako ruža a jej tŕne, čo zraňujú ma. Tvoj pohľad zabíja a zároveň spaľuje. Strácam sa vzdávam vstávam znova pred Teba. Si taká komplikovaná Ja chcem sa ťa naučiť chápať Si taká zložitá… zložitá ako rébus. Si taká náladová. Keď sa smeješ, smejem sa aj ja. Keď […]

Pokračovanie článku
Tankom Abrams sa na Ukrajine nedarí. Vyskúšajú ruskú korytnačiu taktiku?

Tankom Abrams sa na Ukrajine nedarí. Vyskúšajú ruskú korytnačiu taktiku?

28.04.2024 06:00

Ukrajina dostala od USA 31 tankov Abrams M1A1. O päť už prišla a ďalšie tri boli poškodené.

ONLINE: Syrskyj: Naša situácia sa zhoršuje. Ukrajina dúfa, že americká pomoc to zvráti

ONLINE: Syrskyj: Naša situácia sa zhoršuje. Ukrajina dúfa, že americká pomoc to zvráti

28.04.2024 07:15

Ukrajina očakáva, že zahraničná vojenská pomoc vrátane munície a zbraní pomôže zvrátiť situáciu na frontoch v Bachmute a Avdijivke aj v iných oblastiach.

Poľský minister: Západ má na výber, či porazí Rusko na Ukrajine alebo na poľských hraniciach

Poľský minister: Západ má na výber, či porazí Rusko na Ukrajine alebo na poľských hraniciach

28.04.2024 12:48

Sikorski tvrdí, že keby Putin vyhral, bol by ako Hitler. Zmocnil by sa priemyslu a Ukrajincov by poslal bojovať ďalej na západ.

Získa Slovensko všetkých 6,4 miliárd z plánu obnovy? Úradníci vládu kritizujú, Fico sa spolieha na nové zákony

Získa Slovensko všetkých 6,4 miliárd z plánu obnovy? Úradníci vládu kritizujú, Fico sa spolieha na nové zákony

28.04.2024 06:00

Najviac omeškaných míľnikov a problémov s implementáciou opatrení majú rezorty zdravotníctva, spravodlivosti a životného prostredia či vnútra. Slovensko môže prísť o miliardy eur.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 4
Celková čítanosť: 5630x
Priemerná čítanosť článkov: 1408x

Autor blogu

Kategórie

Archív