Založ si blog

Malá vzbura citov

Si tak nevinná keď slzy roníš..
Si Tak krehká keď v náruči sa mi túliš
Si tak jednoduchá,si proste moja ..moja láska..
Si moje všetko a Ja som Tvoj sen,nenaplnená túžba srdca..
Si stvorenie milé vzdialené na nekonečné míle a len sny spájajú nás..
Keď Ty spíš ja som hore a keď spím Ja Ty bdieš , naše sny si preto musíme snívať každý zvlášť..tie slzy sa menia na dážď,na malú vzburu citov…….

Nočná slza

17.10.2011

V nočných myšlienkach hlas vnútorný sa ti ozýva. Nemôžeš spať aj slzy sa začali prebúdzať.. Dlaň položená vedľa teba prázdne miesto.. postel prázdna.. Si tam sama..opustená.. Samota nočnou morou sa ti stala slza priateľkou večnou.. ..a myšlienky vlastné blúdiace v snoch.. Snívať ešte vieš ..len to smieš a pár spomienok čo v spánku sa ti prelínajú Otázky [...]

Mysleli sme že sme šťastný

17.10.2011

Mysleli sme že sme šťastný Mysleli sme že svet je náš Našli sme sa v dave ľudí Našli sme sa na inzerát.. Prechádzky a nekonečné bozky zaľúbení v objatí.. Zrazu bolo všetko krásne konečne to nebol sen… Mysleli sme že sme šťastný Mysleli sme že svet je náš Je to osud a či náhoda alebo môže za to máj mesiac lásky čas.. Milovanie každej noci krásny pocit v [...]

Podoby lásky

17.10.2011

Tisíc podôb máš a ja sa v nich strácam. Márne v nich hľadám Tvoju tvár. Si tak zvláštna. Si ako ruža a jej tŕne, čo zraňujú ma. Tvoj pohľad zabíja a zároveň spaľuje. Strácam sa vzdávam vstávam znova pred Teba. Si taká komplikovaná Ja chcem sa ťa naučiť chápať Si taká zložitá… zložitá ako rébus. Si taká náladová. Keď sa smeješ, smejem sa aj ja. Keď [...]

zalužnyj, syrskyj

Zelenskyj hovoril o polmilióne mobilizovaných. General Syrskyj: Potrebujeme výrazne menej vojakov

29.03.2024 14:16

Ukrajinská armáda bude musieť pre obranu pred ruskou inváziou mobilizovať menej vojakov, než sa pôvodne očakávalo.

Maďarsko polícia pobodanie péter baumann

Obeť a dvoch zranených si vyžiadal výbuchu v bytovke v Budapešti

29.03.2024 13:10

Evakuovať museli 50 ľudí.

Putin

Rutte: Vyšetrovanie ruskej propagandistickej siete je veľmi znepokojujúce

29.03.2024 12:54, aktualizované: 13:58

Činnosť proruskej špionážnej siete vyšetruje poľská kontrarozviedka a tiež belgické či české spravodajské služby.

forró, fico, galanta

Tlačila na Forróa vláda? Člen predsedníctva Aliancie: Pellegriniho podporil len predseda, stretnutie s Korčokom zrušil svojvoľne

29.03.2024 12:00

Szabolcs Mózes pre Pravdu uviedol, že ich rozhodnutie Krisztiána Forróa zaskočilo.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 4
Celková čítanosť: 5608x
Priemerná čítanosť článkov: 1402x

Autor blogu

Kategórie

Archív