Založ si blog

Podoby lásky

Tisíc podôb máš a ja sa v nich strácam.
Márne v nich hľadám Tvoju tvár.
Si tak zvláštna.
Si ako ruža a jej tŕne, čo zraňujú ma.
Tvoj pohľad zabíja a zároveň spaľuje.
Strácam sa
vzdávam
vstávam
znova pred Teba.

Si taká komplikovaná
Ja chcem sa ťa naučiť chápať
Si taká zložitá…
zložitá ako rébus.
Si taká náladová.
Keď sa smeješ,
smejem sa aj ja.
Keď plačeš,
plačem aj ja.

Vidím Ťa v rôznych farbách
poznám Ťa dobre podľa Tvojich nálad.
Poď….
Poďme spolu šliapať chodníky tajné
Poďme sa túlať do ríše snov.
Hľadajme spolu všetko krásne
kľúč šťastia, kód tajných slov.

Všetko je zrazu iné.
Spoločné sny sa začali rúcať.

Bola si prvá, ktorej som písal básne
Bola si prvá, ktorej patrili moje vyznania
Bola si prvá, ktorú som miloval
Bola si prvá, ktorú som sklamal….

Na ulici si stála
v modrých šatách, vôkol hrdla biely šál.
Nemala si kam ísť.
Blúdila si mestom, ulicami..
hľadala si svoje srdce.

Všetky svoje tajomstvá
do srdca si ukryla.
Tam ich nikto nenájde,
nikto sa k nim nedostane….
Srdce na márne kúsky rozbité
..kúsky rozhodené na každú stranu.
Chceš postaviť novú stráž pred bránu
čo chránila Ti vstup do srdca..už nie je nič..
Stop!
Možno si ho až príliš milovala
Možno sa bál Tvojej lásky
Možno Ti nebol súdený.
Možno ….. to bol len sen.

Nevieš postaviť stráž pred tú bránu,
čo ti chránila vstup do srdca..už nie je nič..je len Stop!

Tak vstaň…
Tak vstaň a začni žiť..
Tak zdvihni hlavu a pozri svetu do očí..
Tak vstaň a zmeň to, čo Ti osud nadelil.

Už je neskoro hádať,
kto je vinný.

Malá vzbura citov

23.10.2011

Si tak nevinná keď slzy roníš.. Si Tak krehká keď v náruči sa mi túliš Si tak jednoduchá,si proste moja ..moja láska.. Si moje všetko a Ja som Tvoj sen,nenaplnená túžba srdca.. Si stvorenie milé vzdialené na nekonečné míle a len sny spájajú nás.. Keď Ty spíš ja som hore a keď spím Ja Ty bdieš , naše sny si preto musíme snívať každý zvlášť..tie slzy sa menia [...]

Nočná slza

17.10.2011

V nočných myšlienkach hlas vnútorný sa ti ozýva. Nemôžeš spať aj slzy sa začali prebúdzať.. Dlaň položená vedľa teba prázdne miesto.. postel prázdna.. Si tam sama..opustená.. Samota nočnou morou sa ti stala slza priateľkou večnou.. ..a myšlienky vlastné blúdiace v snoch.. Snívať ešte vieš ..len to smieš a pár spomienok čo v spánku sa ti prelínajú Otázky [...]

Mysleli sme že sme šťastný

17.10.2011

Mysleli sme že sme šťastný Mysleli sme že svet je náš Našli sme sa v dave ľudí Našli sme sa na inzerát.. Prechádzky a nekonečné bozky zaľúbení v objatí.. Zrazu bolo všetko krásne konečne to nebol sen… Mysleli sme že sme šťastný Mysleli sme že svet je náš Je to osud a či náhoda alebo môže za to máj mesiac lásky čas.. Milovanie každej noci krásny pocit v [...]

Jaroslav Slašťan, Zásahový tím pre medveďa hnedého

Nebol to hon na čarodejnice. Medvedica v Mikuláši bola skutočným rizikom, hovorí šéf zásahového tímu

29.03.2024 06:00

K ľuďom sa samica, ktorá útočila v metropole Liptova, približovala pravidelne. Tvrdia to členovia zásahového tímu. Pri jej monitorovaní použili špičkové drony.

Babiš, Pavel

Politológ: Pavel asi Korčoka nepodporí, Babiš chváli Pellegriniho, ale cieli na vlastných voličov

29.03.2024 06:00

Ako vyzerajú vzťahy Česka a Slovenska pred prezidentskými voľbami? Pre Pravdu to vysvetlil český politológ Josef Mlejnek.

putin, kim

Putin podal Kimovi pomocnú ruku: Zablokoval dohľad OSN nad sankciami voči KĽDR

28.03.2024 22:10

Kroky Ruska podľa hovorcu amerického ministerstva zahraničných vecí Matthewa Millera "cynicky oslabujú" medzinárodný mier

Juraj Blanár

Blanár: Vstup do NATO bol významný krok, potvrdzujúci váhu aj dnes

28.03.2024 21:53

Aliancia je predovšetkým obranná a mierová organizácia, zdôraznil minister.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 4
Celková čítanosť: 5607x
Priemerná čítanosť článkov: 1402x

Autor blogu

Kategórie

Archív