Založ si blog

Nočná slza

V nočných myšlienkach
hlas vnútorný sa ti ozýva.
Nemôžeš spať
aj slzy sa začali prebúdzať..

Dlaň položená vedľa teba
prázdne miesto..
postel prázdna..
Si tam sama..opustená..

Samota nočnou morou sa ti stala
slza priateľkou večnou..
..a myšlienky vlastné
blúdiace v snoch..

Snívať ešte vieš
..len to smieš
a pár spomienok
čo v spánku sa ti prelínajú

Otázky vlastného bytia
prestala si vnímať..
..prestala si riešiť osud tvoj
..do letargie padla si.

Nočný pohľad z okna
čerstvý vzduch a pár hviezd..
..falošný úsmev na tvár sa ti pokúšajú dať..
..ale ty sa už nevieš usmievať.

Veľa lásky si v sebe mala
každou zradou ti však ubúdala.
Kúsok po kúsku cítila si
že aj nádej posledná opúšťa ťa..

Bojíš sa rána
Bojíš sa nového dňa..
ďalšia cesta tŕnistá čaká ťa..

Make-upom skrývaš svoje vrásky
svoje trápenie nekonečné..
..aj vlasy sivé zafarbíš

No slzy svoje pred svetom zlým neutajíš..

Malá vzbura citov

23.10.2011

Si tak nevinná keď slzy roníš.. Si Tak krehká keď v náruči sa mi túliš Si tak jednoduchá,si proste moja ..moja láska.. Si moje všetko a Ja som Tvoj sen,nenaplnená túžba srdca.. Si stvorenie milé vzdialené na nekonečné míle a len sny spájajú nás.. Keď Ty spíš ja som hore a keď spím Ja Ty bdieš , naše sny si preto musíme snívať každý zvlášť..tie slzy sa menia [...]

Mysleli sme že sme šťastný

17.10.2011

Mysleli sme že sme šťastný Mysleli sme že svet je náš Našli sme sa v dave ľudí Našli sme sa na inzerát.. Prechádzky a nekonečné bozky zaľúbení v objatí.. Zrazu bolo všetko krásne konečne to nebol sen… Mysleli sme že sme šťastný Mysleli sme že svet je náš Je to osud a či náhoda alebo môže za to máj mesiac lásky čas.. Milovanie každej noci krásny pocit v [...]

Podoby lásky

17.10.2011

Tisíc podôb máš a ja sa v nich strácam. Márne v nich hľadám Tvoju tvár. Si tak zvláštna. Si ako ruža a jej tŕne, čo zraňujú ma. Tvoj pohľad zabíja a zároveň spaľuje. Strácam sa vzdávam vstávam znova pred Teba. Si taká komplikovaná Ja chcem sa ťa naučiť chápať Si taká zložitá… zložitá ako rébus. Si taká náladová. Keď sa smeješ, smejem sa aj ja. Keď [...]

medvede, tabuľka, Repište

Pellegrini: Mimoriadne rokovanie parlamentu k odstrelu medveďov zatiaľ nebude

28.03.2024 11:31

Zákon o možnom odstrele rizikových medveďov sa má prerokovať v skrátenom legislatívnom konaní na najbližšej riadnej schôdzi.

Francúzsko, hasiči, požiar

V Maďarsku zomrela jedna osoba pri požiari v domove dôchodcov

28.03.2024 11:17

Pravdepodobnou príčinou požiaru bolo fajčenie v posteli, vyšetrovanie však ešte prebieha.

Illinois, police

Útok nožom v Illinoise si vyžiadal štyroch mŕtvych a päť zranených

28.03.2024 10:46

Podozrivého muža policajti zadržali. Motív útoku nebol bezprostredne známy.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 4
Celková čítanosť: 5606x
Priemerná čítanosť článkov: 1402x

Autor blogu

Kategórie

Archív