Založ si blog

Mysleli sme že sme šťastný

Mysleli sme že sme šťastný
Mysleli sme že svet je náš
Našli sme sa v dave ľudí
Našli sme sa na inzerát..

Prechádzky a nekonečné bozky
zaľúbení v objatí..
Zrazu bolo všetko krásne
konečne to nebol sen…

Mysleli sme že sme šťastný
Mysleli sme že svet je náš
Je to osud a či náhoda
alebo môže za to máj mesiac lásky čas..

Milovanie každej noci
krásny pocit v myšlienkach
Vyčerpaný zaspávať
prvé lúče slnečné snažia sa nás zobúdzať..

Našli sme sa v dave ľudí
Našli sme sa na inzerát
Obaja sme chceli lásku dávať
túžili sme milovať..

Prestali sme snívať
Prestali sme sa na všetko v čiernom dívať
Slzy smútku vysušené
zabudnuté v spomienkach..

Prestali sme podvádzať sa
prestali sme seba klamať..
Všetko zlé to čo bolo
všetko zlé už odvial čas..

Mysleli sme že sme šťastný
Mysleli sme že svet je náš…
Tvorili sme šťastný pár
Prečo Boh nás musel potrestať?….

Malá vzbura citov

23.10.2011

Si tak nevinná keď slzy roníš.. Si Tak krehká keď v náruči sa mi túliš Si tak jednoduchá,si proste moja ..moja láska.. Si moje všetko a Ja som Tvoj sen,nenaplnená túžba srdca.. Si stvorenie milé vzdialené na nekonečné míle a len sny spájajú nás.. Keď Ty spíš ja som hore a keď spím Ja Ty bdieš , naše sny si preto musíme snívať každý zvlášť..tie slzy sa menia [...]

Nočná slza

17.10.2011

V nočných myšlienkach hlas vnútorný sa ti ozýva. Nemôžeš spať aj slzy sa začali prebúdzať.. Dlaň položená vedľa teba prázdne miesto.. postel prázdna.. Si tam sama..opustená.. Samota nočnou morou sa ti stala slza priateľkou večnou.. ..a myšlienky vlastné blúdiace v snoch.. Snívať ešte vieš ..len to smieš a pár spomienok čo v spánku sa ti prelínajú Otázky [...]

Podoby lásky

17.10.2011

Tisíc podôb máš a ja sa v nich strácam. Márne v nich hľadám Tvoju tvár. Si tak zvláštna. Si ako ruža a jej tŕne, čo zraňujú ma. Tvoj pohľad zabíja a zároveň spaľuje. Strácam sa vzdávam vstávam znova pred Teba. Si taká komplikovaná Ja chcem sa ťa naučiť chápať Si taká zložitá… zložitá ako rébus. Si taká náladová. Keď sa smeješ, smejem sa aj ja. Keď [...]

Medveď

V košickej zoo sa Xene narodilo medvieďa Ares

19.04.2024 13:08

Jeho genetická hodnota je mimoriadne cenná pre európsky záchranný program.

izrael, palestína, západný breh jordánu, evakuácia, amona

EÚ po prvý raz uvalila sankcie na izraelských osadníkov pre útoky na Palestínčanov

19.04.2024 13:07, aktualizované: 13:20

Palestínčania chcú, aby Západný breh bol súčasťou ich budúceho štátu.

Rudolf Huliak

SaS podá návrh na odvolanie Huliaka z postu predsedu výboru

19.04.2024 13:00

Hlina tvrdí, že podnet bude musieť byť zaradený na rokovanie a musí byť o ňom rozprava.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 4
Celková čítanosť: 5618x
Priemerná čítanosť článkov: 1405x

Autor blogu

Kategórie

Archív